Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

Tinas första

Av One World - 27 februari 2013 21:55

utställning var det debut för i söndags & matte var stolt som en tupp!!!
Tina tyckte det var lite läskigt med alla ljud & människor men hon skötte sig galant!

I lördags iaf så var jag & Sessan där med matte, husse & gammelmatte som bonus :) Hon vet fortfarande vad jag jamar om när jag vill något även om hon tyckte jag var lite gnällig men en man måste få gnälla lite fast mattarna håller inte alls med om det!?!
Nåja vi fick CAPS & Ex1 & efter lång väntan så fick vi åka hem! Sessan skulle åkt med i söndags men hennes öga behövde vila efter krigsskadan som hon lyckats få... Busflickor med långa naglar ska inte vara så envisa & lekfulla...
Nu har matte skrivit ut en bibba utställninganmälningar igen så det är väl snart dags för en tur till.

 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

27 februari 2013 23:33

Kul att det gick bra för er allihopa i helgen också !
Här har visst min matte skickat iväg en utställningsanmälan till.
Ska visst till Apladalen i Värnamo :)

http://kjellebus.blogspot.com

One World

28 februari 2013 07:06

Det ska troligen vi med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards