Alla inlägg under februari 2013

Av One World - 27 februari 2013 21:55

utställning var det debut för i söndags & matte var stolt som en tupp!!!
Tina tyckte det var lite läskigt med alla ljud & människor men hon skötte sig galant!

I lördags iaf så var jag & Sessan där med matte, husse & gammelmatte som bonus :) Hon vet fortfarande vad jag jamar om när jag vill något även om hon tyckte jag var lite gnällig men en man måste få gnälla lite fast mattarna håller inte alls med om det!?!
Nåja vi fick CAPS & Ex1 & efter lång väntan så fick vi åka hem! Sessan skulle åkt med i söndags men hennes öga behövde vila efter krigsskadan som hon lyckats få... Busflickor med långa naglar ska inte vara så envisa & lekfulla...
Nu har matte skrivit ut en bibba utställninganmälningar igen så det är väl snart dags för en tur till.

Av One World - 17 februari 2013 16:33

Fast det behövs då lilla Tina har busat hela morgonen med både mig och Sessan fast hon startade med matte i morse ;) Nästa helg blir inte mycket bus alls då vi ska på utställning i Kristianstad...

Av One World - 16 februari 2013 14:52

Softar hela dagen lång!!!

Av One World - 8 februari 2013 21:10

Matte har packat den prickiga väskan så det verkar vara dags för utställning igen...


De har badats och klippts klor och matte ska måla sina klor ikväll med och så ska hon väl snart slänga sig i duschen med... That's how its usually done the night before shows! Fast de har klipp och badat även Tina fast matte har inte övat klart med henne så hon får nog vänta några veckor till.

Matte kom hem för sjuttiotredjegången idag och slängde av sig kläderna och svidade om till leopardprickiga undisar och sen klänning på det, hon älskar verkligen leopardmönstrat :) och snygg som attan är hon i dem! ;) 

Oj, nu kom jag ifrån eländet lite men vi får se imorgon vad som händer, hon lär väl uppdatera på FB för er som följer oss där även om jag ska försöka pusha på lite för att hon gör det här inne istället eller med! 


Matte ska visst skriva lite nu...


"Ja, imorgon bär det av till Helsingör och Racekattens utställning med Prince och Sessan, lilla Tina får stanna hemma utan barnvakt denna ggn då fina Safir inte finns med oss längre. 
Domare imorgon för våra två kämpar blir Thea Friskovêc S som jag inte tror vi haft innan... enligt statistiken så bör det går bra för Sessan men vi får se och ja jag ska försöka uppdatera bloggen under morgondagen.


På måndag kör jag igång och jobbar lite igen så bloggen kommer ej att uppdateras särskilt mycket fram till den sista februari." 


Sjas matte, NU måste vi ta och sätta lite fart så att du hinner med min kvällsrunda med! Puff in i duschen med dig så ska jag kolla in lite snygga brudar under tiden ;)
/Prinsseboy! 

Av One World - 6 februari 2013 16:17

I söndags så var allt som vanligt, Tindra var iväg med sina innebandy grejer, husse var på väg på sina innebandy grejer och Molly var hemma hos grannen... en helt vanlig söndag tills det var dags för människornas middag då de uppdagade att Safir mådde dåligt. De ringde några samtal och tog sen min, Prince, bur med Safir i och for iväg till Djursjukhuset. Tyvärr så visade det sig att Safir hade fått en hjärnblödning så hon fick åka till Regnbågslandet istället för att komma hem till oss igen och alla var jätteledsna... Det är tomt här utan lurvgumpen och matte har grottat i gamla cd-rom skivor där hon hittat en massa söta bilder på drottning Safir, den snällasta, bästa och lurvigaste kattdam som matte någonsin fått vara matte till och husse tyckte att vi skulle döpa en kattunge efter henne. Sånt värdigt namn på en liten skit måste vara stort ansvar för den lilla!?! Här får ni lite bilder på henne:
     

     

Av One World - 1 februari 2013 15:28

Matte sa hon skulle vara ledig idag men vi har knappt sett röken av henne och då hon väl stannade hemma så la hon sig i sängen men vi bengaler tog hand om henne, värmde benen ni vet ;) Matte och Tina var till vettis och hem hade de med sig torkat kött, NOM NOM

Ovido - Quiz & Flashcards