Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Nu verkar det vara hög tid för en dags stillaliggande igen!

Av One World - 8 februari 2013 21:10

Matte har packat den prickiga väskan så det verkar vara dags för utställning igen...


De har badats och klippts klor och matte ska måla sina klor ikväll med och så ska hon väl snart slänga sig i duschen med... That's how its usually done the night before shows! Fast de har klipp och badat även Tina fast matte har inte övat klart med henne så hon får nog vänta några veckor till.

Matte kom hem för sjuttiotredjegången idag och slängde av sig kläderna och svidade om till leopardprickiga undisar och sen klänning på det, hon älskar verkligen leopardmönstrat :) och snygg som attan är hon i dem! ;) 

Oj, nu kom jag ifrån eländet lite men vi får se imorgon vad som händer, hon lär väl uppdatera på FB för er som följer oss där även om jag ska försöka pusha på lite för att hon gör det här inne istället eller med! 


Matte ska visst skriva lite nu...


"Ja, imorgon bär det av till Helsingör och Racekattens utställning med Prince och Sessan, lilla Tina får stanna hemma utan barnvakt denna ggn då fina Safir inte finns med oss längre. 
Domare imorgon för våra två kämpar blir Thea Friskovêc S som jag inte tror vi haft innan... enligt statistiken så bör det går bra för Sessan men vi får se och ja jag ska försöka uppdatera bloggen under morgondagen.


På måndag kör jag igång och jobbar lite igen så bloggen kommer ej att uppdateras särskilt mycket fram till den sista februari." 


Sjas matte, NU måste vi ta och sätta lite fart så att du hinner med min kvällsrunda med! Puff in i duschen med dig så ska jag kolla in lite snygga brudar under tiden ;)
/Prinsseboy! 

 
 
Ingen bild

Tindra

8 februari 2013 22:18

Attans, utställning !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards