Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

Tafatt

Av One World - 1 mars 2012 19:50

Ikväll har jag lekt tafatt med Tindra och busat med både Safir och Celine!

Matte och husse är jättetrötta idag då jag väckte dem i ottan i morse för jag var bussugen!

De var ingen hemma hos mig  eller kattjerna igår, allihop var visst på nån arena och tittade på dålig hockey...

Jag måste ju få busa av mig varje dag, annars blir jag såååå rastlös!


I förrgår kväll var matte inte hemma heller och då passade jag på att busa upp på en hylla i köket med många böcker som jag velat titta i länge länge men matte har alltid lyckats stoppa mig men inte denna kvällen! Råkade visst välta ner lite saker på vägen upp och en av mattes porslinsfigurer som hon haft i 20 år gick sönder men hon tog det med ro :)


En lite bild från ikväll då alla tjänare satt och åt och Celine busade lite i tunneln:

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards