Direktlänk till inlägg 18 maj 2012

Konstig fredag

Av One World - 18 maj 2012 21:38

Matte och barnen åkte iväg till skolan och möte i morse och sen kom de hem redan vid 12?!

De sa att det är någon slags klämdag men det tycker jag det är varje dag då det klämmer och kramas på mig!


Men sen så åkte de igen och tog med sig drottningen Safir... Efter flera timmar så kom de hem igen och tack

och lov så var Safir också med hem. Hon luktade konstigt och var lite konstig först men nu är hon som vanligt...

Hon hade varit hos kattdoktorn och fått medicin, sen så berättade hon att hon hälsat på katter och hundar och

traskat runt i väntrum och på doktorn bord!?! Måste vara en snäll doktor som tillåter sådant :)


Jag fick en ny leksak idag som jag passade på att busa med när matte kom hem från apoteket och skulle vila,

matte var trött i ryggen och allt nysande! Hon nyser jättemycket och snörvlar och hostar, kallas visst för allergi.


Ikväll fick jag ta en långpromenad med lillmatte Tindra och det var jätteskönt att få sträcka på tassar och rygg!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards