Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Fullt upp med samtal och annat trist

Av One World - 18 mars 2012 21:06

Ja, matte som är min skribent har haft det den senaste tiden men om denna dag idag måste hon berätta om!


Morgonen började som vanligt med att leka "glo-på-Celine-så-att-hon-morrar" och som vanligt så slängde husse ut henne på balkongen för att hon ska få lugn och ro och vila i fred MEN i morse blev jag sur för jag hade minsann inet lekt färdigt! Så jag hoppade upp på husse och kissade på honom!! Ha ha trodde jag när husse grabbade tag i mig och gav mig en kalldusch! FY FY FY!!    

Sen satte matte igång och tvätta, spraya och sucka åt mig för hon hade sovmorgon och bara skulle vila en stund till och jag sprang runt och gal men hon vägrade gå upp och hon vägrade släppa in Celine!!!


Så nu har jag surat hela långa dagen, nafsat på matte när tillfälle getts men även ägnat lång tid till att torka mig, vilat lite med matte på em och ikväll har jag värmt upp och hårat ner det nytvättade lakanet som hängde i köket som en fin koja åt en herre som mig! Nu ligger Celine bakom mattes skärm, Safir spinner och kärlekar i mattes knä och jag ligger i mattes säng och väntar med den lilla prosciuttobiten jag stal tryggt och gott magen!       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards