Direktlänk till inlägg 7 juni 2012

Tröttare än tröttast!

Av One World - 7 juni 2012 19:41

I morse väckte jag husse i ottan och han kunde inte somna om så han höll mig sällskap tills matte gick upp och traskade ut med mig. Sen har jag varit ute flera gånger till idag och den senaste promenaden varade i en halvtimme!?! Jag jagade kaniner och matte flög efter med kopplet sträckt! Imorgon ska jag visst till någon veterinär... låter inte så skoj men jag hoppas att den är trevlig! Nu vilar jag lite innan kvällsrundan så att jag orkar motionera matte lite till! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards