Alla inlägg den 17 september 2012

Av One World - 17 september 2012 21:08

Ja, det tycker matte iaf... igår lunch så upptäckte hon att jag fått ett bett eller liknande vid underkäken och det resulterade i att JAG fick sova i sovrummet på MIN filt och JAG bars in av en orolig matte. I morse var min bula mindre men matte är ju hönsig som ni vet sen tidigare så hon ringde Djursjukhuset och beställde tid för undersökning... Tack och lov så slapp jag åka dit idag då de inte hade några tider kvar men matte fick en tid imorgon eftermiddag så idag har jag gjort mitt bästa för att bulan ska försvinna för jag vill inte till dr igen, det är så tråkigt och lite läskigt ju!

Ikväll är den betydligt mindre även om den kanske borde ha varit borta eftersom grannhunduslingarna skrämde skiten ur mig tidigare, de skall och skall när jag och matte skulle in men matte behöll tack och lov lugnet och höll mig hårt till vi kom in i trappen där jag kunde pusta ut, eländiga Netto-hundar att vara rädda för katter! 

Sessan har redan slocknat, sover som en klubbad säl varje natt och en hel del mellan morgon och kväll med men tro sjutton det när hon far omkring som en virvelvind när hon är vaken, bättre att softa lite i taget så att man har energi för att hänga med i svängarna och hålla koll på allt som händer, fötter och tassar ju! Nä, nu lite kvällis och sen ska jag försöka krypa in till matte än en natt   

Ovido - Quiz & Flashcards