Alla inlägg den 11 maj 2012

Av One World - 11 maj 2012 21:27

I onsdags var jag sur och irriterad när matte skulle lägga sig, eller hon hade lagt sig men jag tyckte hon la sig för tidigt och jag hade inte fått vara ute alls mycket den dagen så jag sprang som "katten runt het gröt" som matte sa och försökte straffa matte men hon knuffade iväg mig hela tiden men till sist lyckades jag finta henne och kissade ner hennes täcke! Som straff då alltså för att hon inte lyder mina befallningar så klart. Då tog hon täcktet, stoppade det i maskinen och gick ut, UTAN MIG, än en gång... och så kom hon in med ett nytt täcke som luktade lite annorlunda men det var mjukt och skönt att sova på men hmmm...får klura ut ett bättre straff så att jag får gå ut!


Fast på ett vis kan det ha hjälpt då jag fick rasta matte själv tidigt igår morse när fåglarna sjöng och inte ens hundarna hade kommit ut för att störa mig... och i morse var vi ute med men då var jag lite skraj för alla konstiga ljud som inte brukar vara där så jag lät matte röka klart innan vi gick in igen för att inta frukost.

Idag har jag fått vara ute lite iaf men inte så mycket som jag vill och behöver så jag har slagits lite med Celine, fick klorna klippt efter frukost och så fick jag lite färs när matte lagade middag, matte vet att jag älskar kött! MUMS


Imorgon ska visst matte inte vara hemma alls mycket men jag får reta Celine, husse och småtjänarinnorna istället..



Ovido - Quiz & Flashcards