Alla inlägg den 15 maj 2012

Av One World - 15 maj 2012 22:00

En kvällspromenad på hög höjd blev det också och jag passade på att träna på att skrämma fåglarna!  ;)

 

Av One World - 15 maj 2012 14:36












Ja, jag som är en ståtlig bengal herre vill ju visa hela världen att jag är lika vacker och ståtlig som Lejonkungen!

Eller kanske lite mer än så till och med :)
Idag började morgonpromenaden med att vara på höga höjder och när matte kom hem och precis hade gått ifrån

datorn så lekte jag bergsget på skrivbordet... Det gick dessvärre lite tokigt så matte hörde mig och jag skämdes

eftersom matte fick städa bland alla pärmar som hon hade ställt fint för några veckor sen.

Så efter det äventyret så följde jag med matte i sängen för att vila lite och för att bli förlåten.

När vi gick upp så fick jag klättra av mig  lite ute istället såjag tror hon har förlåtit mig nu.


Ovido - Quiz & Flashcards