Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Oj, här var det längesedan jag hoppade in

Av One World - 10 september 2012 10:33

Jag har visst studsat omkring på tangentbordet men jag har inte haft tid att tassa på tangenterna utan mer varit vid datan för att påminna matte om att ta med mig ut på promenader   

Lilla mjau, Sessan, börjar bli tuffare och tuffare och ibland blir jag så trött på henne så jag hittar mig ett gömställe som inte ens matte vet om och lägger mig och sover en stund i lugn och ro! Ligger jag i soffan så kommer oftast lillskiten och hugger mig i sidan med sina små bissingar eller så ska hon leka brottning och så när jag tar i lite så kvider hon som om det gör ont, tror bara hon vill ha uppmärksamhet! Annars börjar lägenheten bli trång, dels för att matte hämtar kartonger, tömmer dem och fyller dem igen samtidigt som hon samlar påsar med sånt som ska slängas i hallen och ibland tar hon med påsarna ut men sen nästa dag kommer dit en ny!? Sen har jag blivit portförbjuden till barnens rum och det är för att matte och barnen är arga på mig för att jag kissat i barnens sängar när jag protesterat för att matte inte gått ut med mig när jag sagt till henne, fast matte tycker jag är tramsig och dum, så kissnödig hela tiden kan du inte vara och så tar hon med mig ut på de klockslag då jag verkligen är kissnödig så som bara hon vet säger hon! Men nu tror jag hon missat 10 minuter för nu måste jag få fart på matte så vi kommer ut för att jag behöver kissa! So long, mjau! 


PS. Hittade förresten min lilla dotter på nätet, kika in på länken och se vad fin hon är: 
http://www.kongstenkatten.com/Hunnkatter.html


 

 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

10 september 2012 21:50

När jag hör hur pestigt det kan vara med en lillasyster så är jag ganska nöjd med min uppstoppade "bror" Balthazar från Riga :)

http://kjellebus.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards