Direktlänk till inlägg 13 september 2012

Lite bilder från förmiddagens bus

Av One World - 13 september 2012 09:34

Jupp, storebror var inte så sugen på att busa/bråka med mig för jag bara kvider när han busar för han är lite hårdtassad ibland fast han tycker mest jag är larvig och fjantar mig när han nafsar och brottas... matte busade lite med mig iaf men då får jag ju räkna med att bli fotograferad, hon lyckades inte filma och leka samtidigt så det får vi återkomma med en annan dag, nu ska jag busa vidare för fisken i magen som jag fick till frukost sprattlar så gott!

               

 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

13 september 2012 10:48

Konstig storebror du har som INTE är sugen på att busa !!
Jag är ALLTID sugen på bus jag :)

http://kjellebus.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards