Direktlänk till inlägg 13 september 2012

Lite fler bilder från idag

Av One World - 13 september 2012 21:19

Matte blev så varm i sitt redan varma hjärta när hon kom hem efter ett möte idag så hon var bara tvungen att fota oss när vi låg och sov middag tillsammans. När matte kom så gick Prince ifrån mig dock och la sig bredvid matte för att mysa en stund med bara henne, jag försökte tränga mig in men han ville inte så jag la mig på klätterställninge och höll koll på traktorerna utanför med ett öga samtidigt. Jag hann iaf med att putsa hans öran innan han chasade iväg mig   

           

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards