Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Dagen idag

Av One World - 2 maj 2012 17:37







Matte städade i morse när barnen och husse hade gått så jag hjälpte henne med fönsterputsning...

Fast hon blötte mest ner mig tycker jag för hon tyckte inte jag skulle klättra ut genom fönstret?!

Efter städrundan och alla gångerna jag var med henne ut så blev jag trött:


 


På em när matte hade kommit hem och sovit middag så kom hon in med en jättespännande påse som lät roligt och som det kröp något svart i... jag försökte komma in i den för att se vad det var där i men det gick inte:





Nu har matte stängt in mig på barnens rum för hon tyckte jag jävlades med Celine för mycket *suck*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards