Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

Jag fick utegångsförbud!

Av One World - 3 maj 2012 21:06

Hemska människor! Bara för att jag försöker klättra ut genom fönstret för att se på fåglarna på lite närmre håll så får jag sen inte gå ut på balkongen mer!?! Så får de väl inte göra?


På tal om att vara ute så hade matte satt upp en stolpe eller pinne av nåt slag som hon fäste mitt koppel i som gjorde att jag inte kunde smita ut eller gå var och hur jag ville!?! Ni ser, de är bara dumma mot fina mig idag! 


Här är lite bilder:

   

 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

8 maj 2012 17:42

Så kul att träffa fler bloggande katter som har 2-benta som är medlemmar i Sydkatten :)
Tycker det minst sagt var nedrigt gjort av din matte att koppla dig i en sån där mojäng som är till för hundar !
Då kan man väl inte fånga några Fjäderkotletter , heller ??

http://kjellebus.blogspot.com

One World

8 maj 2012 18:33

För hundar?!?! Visst kallar de mig för valpen med detta är väl att ta i!?!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards