Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

Långpromenad på kvällskvisten

Av One World - 20 maj 2012 20:17




Ikväll när lilltjänarinnorna kommit hem så fick jag ta en långpromenad med fågeljakt, takklättring, trädklösande, kissande och spindelsökande! Jättekul hade jag även om jag var lite rädd för bollen som Molly studsade med men tack och lov så halade matte in mig så jag kunde lugna mig. Annars idag har jag fått sitta fast i hundmojängen medan matte målade staket och Safir och Celine myste i solen. Safir är lite piggare men får fortfarande medicin och matte blir glad var gång hon kissar fast idag berömde hon mig med när jag kissade ute i gräset :)


       

 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

20 maj 2012 22:13

Lyckliga du som fick komma ut på promenad i det fina vädret idag !
En annan har fått vara inne HELA dagen , för min matte och husse har varit iväg på bilutställning på Tjolöholmsslott.

http://kjellebus.blogspot.com

 
Prince

Prince

21 maj 2012 09:02

Fy, bilar som är så tråkiga, inte alls mjuka och gosiga som oss!

http://prissesblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards