Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Inga bilder idag

Av One World - 31 maj 2012 19:58

men många promenader och många fåglar har jag sett idag!


Idag har matte packat LÅDAN, LÅDAN som fanns med på förra utställningen!?! 

Lite nyfiken är jag ju på vad jag ska få se och om gammelmatte kommer och myser med mig ;)


Matte har kammat mig och sen har jag rullat mig flera gånger ute på asfalten, tyckte inte pälsen

blev riktigt bra efter badet ni vet ;) Sen har matte provat ett nytt koppel på mig, det var både

långt och kort men det fungerade bra att springa med, matte och jag brukar ta små språngmarscher

när vi tar våra promenader och då får jag beröm! :)


Försöker få matte att fota lite imorgon! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards