Direktlänk till inlägg 3 december 2012

Kattens dag & Best in Show!

Av One World - 3 december 2012 09:36

I lördags befann vi oss på DjurMagazinet i Löddeköpinge för att visa upp oss och för att fira Kattens dag som infaller 1:a advent var år :)
I söndags åkte matte, husse och Molly iväg med Sessan och långt om länge så kom de hem igen och med sig hade lilla hjärtat en pokal då hon äntligen vann BIS som husse längtat och trånat efter ända sen de började med utställning :) Grattis lilla syster! /stolt storebror

 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

4 december 2012 14:35

WOOO HOOO !
Stort GRATTIS till din lillasyster !
Jag har också varit med och firat Kattens Dag , fast jag var på söndagen i en butik i Ängelholm :)
P.S Min matte säger att hon kan fixa in en länk till din blogg på Sydkattens hemsida om du/ni vill ha det ?? Hon såg nu när hon var inne och rotade efter nån länk som skulle bort på nån annan sida att det ju inte finns nån länk till din blogg :(

http://kjellebus.blogspot.com

 
Ingen bild

Prince

6 december 2012 11:06

Klart jag vill ha en länk på Sydkattens hemsida och vad kul att både din matte och min matte och husse var på samma julfest!?! :) Ska du till Göteborg i helgen Kjelle? Sessan hälsar och tackar för grattiset.

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

6 december 2012 12:55

Då ska jag se till att min matte lägger in en länk till er blogg på Sydkattens hemsida :)
Japp , jag och min matte ska till Göteborg i helgen , har som din matte sett på FB precis badat :)

http://kjellebus.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards