Alla inlägg den 21 februari 2012

Av One World - 21 februari 2012 19:48

Idag när matte och tjejerna kom hem så hade jag ordnat en överraskning till dem!

Jag hade möblerat om alla skorna från skostället i en fin hög :)

Skostället pallade inte trycket av att ha en majestätisk herre som mig över sig så jag vann kampen!

Sen var alla lite tradiga, de vilade, spelade och tittade på tv men när matte hade vilat klart så blev

det matlagning, en PROMENAD för MIG!!!!!!! Det var inte lika läskigt som sist och jag vill UT igen!

Men matte sa att det ska vi snart under veckan igen :) När vi kom in igen så fick jag glädjefnatt och 

sprang glädjerundor och tom Safir och Celiné?!!? hängde på ett par rundor :) :) :) 

Jag var så glad och sprallig så jag märkte inte ens att matte drog fram dammsugaren och drog igång tvättmaskinen.

Lite konstigt är det ju att hon gör det på en tisdag men hon sa att det behövdes efter skojobbet jag gav henne idag...

Nu badar barnen och sen säger matte att de ska sova och jag tror jag kommer att lägga mig i tid jag med ikväll *gäsp*

Här en bild från tidigare idag då jag kikade på Safir som masserade mattes mage en stund:

 

Ovido - Quiz & Flashcards