Alla inlägg den 22 februari 2012

Av One World - 22 februari 2012 19:57

Rolig eftermiddag och kväll har jag haft då alla har busat med mig!  


Matte satt vid datorn med en massa tråkigt papper när hon kom hem men sen så började hon busa med mig.

Hon lockade mig med en av mina nya leksaker till stora sängen där husse låg och när jag kom farandes i raketturbofart så blev husse rädd att jag skulle hamna på honom! Han påstår att jag inte har nån broms!?  

När jag studsade till så hoppade pappas telefon över honom och  matte började skratta och kunde inte sluta!


Sen busade husse lite med mig som ni kan se på bilderna nedan.


Efter buset så gick matte och jag ut i köket och började laga middag, bara för att matte tyckte jag hade varit så rolig så fick jag smaka lite kalkonkorv och det var mums! Sen har hon tvättat idag med men det var inte så roligt då det inte fanns några kläder att klättra på så jag överlämnade jobbet att hjälpa matte åt Celiné.


Ikväll har Tindra tränat hoppa högt med mig och det börjar ta sig, jag landar snart på alla tassarna!

Nu väntar vi lurviga på kvällis och sen tar vi kvällen/natten!

 

 
Ovido - Quiz & Flashcards