Alla inlägg den 24 februari 2012

Av One World - 24 februari 2012 20:07

Idag när lillmatte Tindra kom hem med husse så hade hon med sig en ny huvudbonad som hon tyckte jag skulle ha, jag provade den men den var lite stor...


Sen kom matte hem, tog husse med sig och gick igen... Lilltjänarna satt vid varsin mackapär och glodde och glodde trots att jag ropade efter uppmärksamhet, lek och bus!


När matte och husse kom hem igen så fick jag hjälpa matte med en lång lång stång och nåt långt långt tyg innan det var dags att koka korv till lilltjänarinnorna, jag tycker att korv luktar och smakar så gott men idag sa matte aja baja!


Sen har jag hunnit slåss lite med Celiné med men matte låter oss hållas för tillfället men så klart övervakar hon oss, hon är så trött på detta småtjafsande, morrande och fräsande så hon vill att vi gör upp en gång för alla... Tyvärr så är Celiné envis som synden och tjurskallig med, hon tom ger Safir en snyting när hon är sur på mig?! 

Nä, nu måste jag hjälpa matte med hockeyn, de verkar behöva några tassar just nu! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards