Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av One World - 9 augusti 2012 08:07

Ja, i tisdags så fick min lilla mage ont efter att matte gett mig godsaker jag inte ska ha, hon borde veta bättre än att bråka med en bengalmage med sånt men hon fick visst hämnd för det med säger hon.

På morgonen precis innan matte skulle gå till jobbe ti tisdags så var jag på lådan och jag hann knappt bli klar förrän matte tog tag i mig och slängde mig i handfatet under vatten och tvättade halva mig!?! Så vill jag knappast bli behandlad men det var ganska skönt att slippa få bajs i munnen när jag skulle tvätta mig, nu blev det bara torkningen kvar ju.


Igår när vi var ute på kvällsrundan så kom lilla Ella som lillmatte älskar så hon gav matte kopplet och busade med Ella en stund medan jag och matte gick på annat håll i egna tankar.... Helt plötsligt så är Ella lös och hon vill leka med mig!? Åh nej, så här framfusigt leker inte jag och speciellt inte med dreglande hundvalpar utan vett! Ja, ni ser neadfn hur det blev... Tindra fångade Ella tills hennes matte kom och jag fick skydda matte och hålla Ella på avstånd från mig själv tills Tindra kom loss från kopplet, passandet, och sen fick jag berömma matte för att hon höll sig så lugn och hon berömde mig för att jag var duktig och skyddade henne   



En liten bonusbild från i måndags em får ni med då jag låg och vilade med matte efter jobbet:

   

Ovido - Quiz & Flashcards