Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av One World - 28 augusti 2012 21:22

Idag har hon varit mycket roligare den lilla snäckan, hon lekte med mig och vi har kramats, pussats och så fick jag putsa lite på henne. Hon har fortfarande egen matskål och låda imattes och husses sovrum och de stänger dörren när det ska sova för natten men det är ok. Jag vaktar palatset och Safir och Celine sover mest förutom då Celine går ut och småäter titt som tätt... Matte har varit hemma en hel del idag förutom när hon åkte iväg en timme och kom hem med håret i annan lukt men det såg bra ut. Sen har hon varit ute med mig lite då och då och nu på kvällen efter att de kom hem med Sessan så var vi ute en lite längre runda och jag hann kissa två gånger ikväll, det är rekord! På tal om Sessan igen så åkte hon iväg i lilla korgen med hela tjänarstaben och när hon kom hem så berättade hon efter maten att hon varit hos farbror doktorn som hade klämt och kännt på henne och sen avslutade han eländet med att ge henne en spruta i nacken!?! Usch, dom gillar inte jag alls, jag brukar stoppa nosen i mattes arbveck när doktorn gör så för det svider så hemskt! Tur att Sessan tog det med ganska bra ro trots att hon är så liten, liten men tuff är hon den rackaren, ska bli skoj när hon orkar busa mer med mig men när de är så små som hon är så sover de en hel del fast det tycker jag med om att göra en hel del om dagarna. Ja, nu ska jag tjata på matte lite så att jag får kvällisen serverad innan hon ska lägga sig. Och här kommer dagens bilder:

     

Ovido - Quiz & Flashcards