Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Måndag igen

Av One World - 20 februari 2012 19:38

och matte väcker oss tidigt, ja mig, Safir och Celiné iaf, de andra tjänarna fortsätter att sova en timme till efter att matte gått upp och hon hinner tom gå iväg innan de går upp och tar hand om mig ;)


I em kom husse hem och tog hand om tvätten och jag hjälpte honom så gott jag kunde med att kika om det var kvar nån tvätt i maskinen :) Sen kom matte och små tjänarinnorna och idag hade matte varit till apoteket och köpt tass-salva till mig så att mina tassar blir lika lena som en baby-stjärt :D 


Ikväll har jag iaf fått leka av mig med min favoritleksak som matte hittade under soffan, hon letade efter min lilla sprayflaska med mynta men istället hittade hon leksaken som jag hade burit dit för några dagar sen...!


På nedersta bilden så är det Tindra som bär mig i sina nya innebandykläder som hon ska träna i ons-fre denna vecka då hon ska till Landskrona på innebandy camp. Låter spännande men jag ska passa palatset för det är mitt jobb.


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards