Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

Dragör

Av One World - 5 augusti 2012 17:56

Ja, igår var jag i Dragör med hela tjänarstabben och jag blev NOM, CAGPIB och EX1   

Det var en varm hall så jag sov mest hela dagen, lite annorlunda utställning då vi bengaler

var nästan sist till skillnad från andra utställningar vi varit på då vi varit först ut...

Lite sur var jag vid första bedömningen men jag var nyvaken och kissnödig   

Sen skulle jag upp igen för NOM-bedömning och där gick jag vidare trots motståndet på

5 konkurenter, mattesarna blev så glada   

På em sen var det dags för sista sittningen och där förlorade jag tyvärr mot en abessinier, 

de går troll i dem tror jag för jag har mött dem innan och de vinner var gång över mig men

I'll be back!   Här har ni några bilder från igår;

     

 
 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

5 augusti 2012 18:17

Har den äran att KATTulera till dom fina rosifetterna !

http://kjellebus.blogspot.com

One World

5 augusti 2012 21:33

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av One World - 1 september 2013 17:12

       

Av One World - 31 augusti 2013 11:57

  S*Hot Stuff Miracle Of Love aka Stoffe   S*Healing's Born To Be A Princess aka Sessan   ...

Av One World - 28 augusti 2013 14:38

                   

Av One World - 26 augusti 2013 20:28

                                 

Av One World - 24 juli 2013 14:46


För idag fyller världens bäste S*Astrums Prince 5 år!!!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards