Alla inlägg den 24 juli 2012

Av One World - 24 juli 2012 22:02

Ja, idag fick jag gå utanför grindarna för första ggn och det var ovanligt och jag saknade mitt klätterträd så vi gick innanför till det jag trivs med :)
När vi kom hem så låg Celine nästan I poolen för sååå törstig sa hon sig vara eller då var hon kanske varm efter den soliga dagen... Sommaren har kommit Med råge och jag längtar redan efter svalare väder. I alla fall så var det 2 små söta kottar i trädgården och jag trodde det var mina presenter men icke, inte ens nosa på dem fick jag men de var skoj att titta på :)

Av One World - 24 juli 2012 12:23

Nyckelord är: Eld & Fast

Lejonkatten är stolt, dominerande, självcentrerad, dramatisk och vill alltid vara i centrum. Detta är katten som verkligen är "kung" och som går genom livet med den verkligt överlägsna varelsens hela nonchalans. De älskar smicker, men tolererar inte att bli förlöjligad eller att göra bort sig. Bortsett ifrån detta så är Lejonkatten tillgiven, godhjärtad och trogen sin familj och trivs bäst med andra från Vågen och Kräftans tecken.

 

Ovido - Quiz & Flashcards