Alla inlägg den 29 juli 2012

Av One World - 29 juli 2012 09:49

Innan avfärd fick jag jobba lite i famor och farfars butik:

Sen blev det avfärd mot Oslo med ett stopp i Halmstad först för att lämna av lite bagage innan vi åkte vidare mot broar, färjor, småvägar och sedan hotellet;

         

Sen var det dags för utställning och jag kammade hem mitt cert, CAPIB, och blev även Internationell Premier och sist men inte minst så vann jag pris för bästa kastrat i Bengalspecialen som vi åkte till Skien för;

        

Sen var det dags för avfärd hem genom berg, dalar och fjordrar, medan vi väntade på färjan fick jag imponera på matte genom att kissa i lådan på golvet i framsätet och jag fick även sitta och titta lite på hundar, bilar och andra människor genom fönstret en stund;

     

Ovido - Quiz & Flashcards