Alla inlägg under februari 2012

Av One World - 19 februari 2012 11:10

Ja, det blev sent för tjänarna igår... jag kröp i säng innan dem och i morse blev jag väckt av matte igen!

Men jag har haft en rolig fm, busat och gosat med Safir, retat Celiné och sen har Tindra lekt med mig med :)

Matte har städat så jag har hjälp henne med att vakta dammsugaren och moppen, man vet ju aldrig vad såna ting kan hitta på med när matte tittar bort! Bilderna är från att jag skulle vila efter lekandet då Tindra lekte lite till med mig och jag kan ju bara inte låta bli lite lek! Nu ska jag vila lite medan barnen tittar på film och matte datar.

     

Av One World - 18 februari 2012 12:35

I morse var det matte som väckte mig!?! Det är ju lördag, då ska man sova länge!! 


Ja, medan matte var borta och innan småtjänarna hade kommit hem från farmor och farfar så passade jag på att mysa lite mes Safir, jag fick chansen att putsa henne lite :) Sen när matte kom hem så fick hon för sig att borsta alla oss lurviga, Celiné och Safir tyckte det var ganska mysigt men jag avskyr det! Fy fy fy för den hemska borsten!

     

Medan matte pratade i telefon så passade jag och Safir på att vila lite i sängen... denna gång inte så nära och smaskigt men det var ändå trevligt, jag kojade en stund först men det blev lite varmt, puh! 

 

Av One World - 17 februari 2012 22:03

Idag när matte kom hem hade hon inte med sig mina småtjänarinnor... vet inte var de tagit vägen men jag hoppas de snart kommer hem igen så jag har dem att busa med.Busade och stojade lite med Safir men det var inte en sån rolig lekfull em och kväll som det brukar vara... Matte och husse åkte iväg efter några timmar igen med så det har varit en seeeg fredag. Jag hann iaf bli fotad av matte när jag kojade en stund och det var tur så ni har mig att titta på ikväll med ;)

 

Av One World - 16 februari 2012 16:33

Jippie: Barnen och matte kom hem precis när jag behövde ett race!

Passade på att springa 17 rundor och Safir hängde med på leken i några rundor med, skoj!

Celine är fortfarande en surkärring, jag gav henne några omgångar i morse men inte hjälpte det *suck*

Men hon tycker om att titta på när jag rusar runt och rör till i livet på alla i palatset! 

 


Ser ni mig där bak?  


Här tvättar jag mig efter utrensingen ;)  

Av One World - 15 februari 2012 19:15

Ja, som alla andra dagar när mina tjänare kommer hem så vill jag busa!

Och får jag inte busa så jäklas jag med Celiné eller skriker på tjänarna att roa mig!

Svårt att få pli på dem verkar det som men jag ska nog klara det...

 

Av One World - 14 februari 2012 19:49

Ja, det kallar matte det för iaf, vaknade redan vid strax efter fem och satte fart på Celiné med råge!

Hon morrade och fräste och jag lekte stirra henne till döds jättelänge innan jag hoppade på henne!!!

Dumma fruntimmer som inte kan förstå att jag bestämmer över henne...

hon ska leka med mig och inte morra och fräsa så fort jag är i närheten. 


Har fått klorna klippta än en gång idag och så har jag busat med husse och med barnen :) 


Annars var det en tradig dag... får så mycket överskottsenergi av att ingen tjänare är hemma om dagarna.


 

Av One World - 13 februari 2012 19:45

Här ska en kille nosa på Safir så får jag en blixt i nyllet! Jag har busat & bråkat hela em & kvällen men liiite till orkar jag! Vilar ju hela dagarna när alla människor är borta... Förstår inte vad som är viktigare än mig som de försvinner till!


 

Av One World - 12 februari 2012 16:30

Idag ska jag hjälpa matte med tvätten igen:

 

Ovido - Quiz & Flashcards