Alla inlägg under februari 2012

Av One World - 11 februari 2012 15:00

Känns helt ok faktiskt :) Matte & husse har bestämt att jag passar i grönt så för att matcha det blivande burskyddet så blev det även grönt sele & koppel! 

 

Av One World - 9 februari 2012 17:30

Vilar med mattes fräcka byxor! Smells nice & look nice! (matchar håret hennes med ;)

 

Av One World - 8 februari 2012 21:45

Roat töserna medan matte var borta - helt slut nu!! Men jag har koll på dosan & kontrollerna!! Matte kom hem med leksaker... tror hon att jag är superman? Inte ikväll inte men imorgon kör jag slut på dem!

 

Av One World - 7 februari 2012 19:30

Tråkigt dygn! Först fick jag inte sova en natt & igår så vilade alla hela dagen... Tur matte gav oss mat iaf... Idag har matte börjat tvätta & diska & husse jobbar så lite mer rörelse är här! Här ligger Safir & tar hand om matte & jag vaktar Safir ;)

 

Av One World - 5 februari 2012 20:00


Idag är det visst städ- & tvättdag! Jag gör mitt bästa & hjälper matte med det jag kan!

 


Efter en sån städ- och tvättdag så behöver jag massa skön vila!    


Matte är lite besviken på mig ikväll så jag lägger mig med rumpan mot henne, får se vem av oss som tar det första steget... Ibland är jag ff man och gör dumma saker...  

Av One World - 4 februari 2012 08:00

Är det dags för frukost snart? Har sovit hos matte hela natten & tom Safir kom & mös med matte en stund :) Skönt med lördag så det är lite mer rörelse här hemma.

   

Av One World - 3 februari 2012 09:00


Vilat lite ned matte eftersom hon inte ville kliva upp trots att hennes tassar viftade glatt under täcket. Jag passade då på att busa med dem men sen blev jag pömsig...

 

Av One World - 2 februari 2012 22:00

Matte uppe sent vid datan idag så jag vaktar henne från soffan med öron och öron på spänn! Idag har visst matte gått på kurs i utställning - låter helt galet! Hon kunde ju frågat mig som kan det redan!!! Jaja... Jag får visa henne vem som är bäst när hon ska börja öva på mig

 

Ovido - Quiz & Flashcards